راهنمای جامع خرید میز ناهار خوری
نوشته شده توسط : علی واجدی

وقتی می‌خواهیم میز ناهارخوری و سرویس خواب مناسب خریداری کنیم قطعاً سوالات زیادی ذهن ما را به خود مشغول می کند. از کجا بدانیم کیفیت میز ناهارخوری بالا می باشد؟ در چه رنج قیمتی خریداری کنیم؟ و از کجا خرید کنیم؟ خیلی از سوالات که موقع خرید میز ناهارخوری و سرویس خواب در ذهن ما ایجاد می‌شود قابل پاسخ‌گویی می باشد. ما در این نوشته می‌خواهیم انواع میز ناهارخوری را به شما معرفی کنیم و معایب و مزایای هرکدام را به شما بگوییم.

Image result for ‫میز ناهارخوری‬‎

میزهای ناهارخوری چوبی

 یکی از پراستفاده ترین مصارف خانگی قطعاً میز خانه ناهارخوری چوبی می‌باشد که این میز معمولاً از چوب با کیفیت ساخته شده و برای این‌که زیبایی چوب را داشته باشد با روکش‌های راش یا روکش ملچ بر روی آن پرس می شود. گاهی میز ناهارخوری صفحه و پایه آن از هم جدا شده و قابل حمل و جا به جایی می باشد. شما می‌توانید از میز ناهارخوری چوبی استفاده کنید چرا که دارای زیبایی فوق‌العاده، عمر بالا، کیفیت عالی و قابلیت رنگ شدن کامل می باشد. یکی از عیب‌های این میز مقاوم نبودن در برابر رطوبت است.

میز های ناهار خوری ام دی اف

یکی دیگر از میزهای ناهارخوری که به ‌صورت زیاد از آن استفاده می‌شود میز ناهارخوری ام دی اف می باشد. پایه‌های این میز معمولاً از دو تخته‌ای که به شکل نود درجه می باشد در کنار هم پیچ شده است. در این میز شما طرح‌های خاصی را مشاهده نمی‌کنید و فقط می‌‌توان روی این میزها طرح‌های ساده درج کرد. این میزها در برابر رطوبت خیلی مقاوم نیستند و دارای معایب زیادی می باشند. از معایب این میز می‌توان به مقاوم نبودن در برابر رطوبت ، نداشتن تنوع زیاد، لق شدن بعد از مدتی استفاده و عمر پایین نسبت به چوب اشاره کرد. یکی از نقاط قوت این میز قیمت مناسب آن می باشد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

Image result for ‫میز ناهارخوری‬‎

میزهای ناهارخوری ملامینه

 از دیگر میزهای مورد استفاده میز ناهارخوری ملامینه می‌باشد که بسیار شبیه به ام دی اف است و تفاوت آن در این می‌باشد که به جای ام دی اف از نئوپان با روکش استفاده شده است. این میز نیز دارای معایب زیادی مانند نداشتن تنوع زیاد، عمر پایین نسبت به ام دی اف، کیفیت پایین و مقاوم نبودن در برابر رطوبت می باشد. از مزایای میز ملامینه می توان به قیمت مناسب اشاره کرد.

میز های ناهار خوری فلزی

میز ناهارخوری فلزی دارای صفحه رویی شیشه می باشد که با چسب لیزری به پایه چسبیده است گاهی مشاهده شده است که این بخش توسط فلز آبکاری شده می باشد. این میز ناهارخوری به دلیل استفاده از فلز و مقاوم بودن دربرابر آب برای استفاده در رستوران‌ها مناسب است. از مزایای میز ناهارخوری فلزی می‌توان به قیمت مناسب، عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت آب اشاره کرد. از معایب این نیز می‌‌توان به نداشتن تنوع زیاد و جدا شدن پایه از شیشه اشاره کرد.

 یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها مخصوصاً خانم‌ها ست کردن وسایل با مبل می باشد. راحت‌ترین، ساده‌ترین و بهترین راه برای ست کردن میز ناهارخوری با دکوراسیون منزل استفاده از پارچه و چرم مشابه می باشد که شما می‌توانید بر روی میز ناهارخوری بکشید. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات بالا بهترین خرید را داشته باشید. ابتدا می بایست بدانید که چه مدل میزی برای دکوراسیون منزل شما مناسب است تا بتوانید انتخاب صحیح تری داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید می بایست به آن توجه کنید قیمت است ، شما با توجه به بودجه ی خود می توانید میز مناسبی برای منزل خود تهیه کنید. امید است مقاله بالا مورد توجه شما قرار گرفته باشد.





:: برچسب‌ها: میز ناهارخوری , میز ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: